שיווק ותקשורת בעולם הנדל"ן
שוק הנדל"ן בישראל "חם" תדיר ומגיע לשיאים חדשים בכל רגע נתון. ידוע לכל כי שיווק מדויק של נכס נדל"ני ע"י חשיפתו לאוכלוסייה המתאימה והדגשת יתרונותיו וחוזקותיו, יביאו למכירה מוצלחת ובצידה רווחים נאים.
קורס שיווק ותקשורת בעולם הנדל"ן יחשוף אתכם לכלים מדויקים לשיווק הנכס, פרסומו ומכירתו, באמצעותם תוכלו לזהות לקוחות פוטנציאלים, לעניין אותם בפרויקטים שאתם מציעים ולתכנן תהליך מכירה מוצלח. בקיאות ברזי שיווק הנדל"ן גם תאפשר לכם לאתר נכסים נוספים להם פוטנציאל מכירה חיובי, אשר יסייעו לכם להגדיל את ההיצע ויביא לתשואות נאות. הקורס יפגיש אתכם עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעולם השיווק, הדוברות והתקשורת, כמו גם בעולם הנדל"ן, להם ניסיון עשיר והצלחה מוכחת.
קורס שיווק ותקשורת בעולם הנדל"ן יכניס את הלומד לעולם האטרקטיבי של שיווק נדל"ן. הקורס חושף את הלומד לכלים, טקטיקות ופרקטיקה של שיווק ודוברות בהתאמה לתחום הנדל"ן המשגשג ומאפשר לו חשיפה לעבודתם של בעלי התפקידים בשטח וביניהם עיתונאי, אושיית רשת, דובר וראש עיר – כולם מביאים מניסיונם המעשי בתחום הנדל"ן.
אנשי מכירות מתחום הנדל"ן, יזמים, בעלי משרדי תיווך ומנהלים בעולם הנדל"ן או לחילופין, אנשי שיווק ותקשורת המעוניינים להיחשף לעולם הנדל"ן.
ניסיון והיכרות עם עולם הנדל"ן ו/או עם עולם השיווק, המכירות והדוברות.
הכרות ומושגי יסוד בעולם הנדל"ן, מושגי יסוד
חיבור בין תקשורת לדוברות
כתיבת ידיעה עיתונאית
כלי עבדה בסיסיים בתקשורת
עיתונאות כתובה ואלקטרונית
מפגש עם כתב נדל"ן מוביל
מפגש עם דובר משרד ממשלתי מוביל
גופים דומיננטיים בעולם הנדל"ן
מובילי דעת קהל בתחום הנדל"ן
טכניקות להופעה מוצלחת בתקשורת
עולם הדיגיטל והרשתות החברתיות
פרקטיקה בשיווק דירות
שינויים, מגמות ואתגרים בעולם התקשורת והדוברות
שלטון עיתון-כיצד זה עובד
מפגש עם ראש עיר ונק' מבטו על עולם התקשורת והדוברות.
הקורס כולל 12 מפגשים בני 4 שעות אקדמיות כל אחד. סה"כ 48 שעות אקדמיות.
תעודה של מרכז בר-אילן לנדל"ן תינתן לעומדים בכל דרישות הקורס, הכוללות נוכחות של 80% לפחות משעות הלימוד.
שוחחו עם יועצי הלימודים שלנו